Reklamacje
Zgłoszenie ewentualnych braków lub niezgodności otrzymanych produktów z zamówieniem należy złożyć niezwłocznie, najpóźniej w przeciągu 14 dni od dnia doręczenia paczki.
W przypadku potrzeby złożenia reklamacji prosimy o kontakt e-mail na adres: sklep@donmontero.pl
Aby reklamacja mogła zostać rozpatrzona, powinna zawierać:
– Imię i nazwisko, adres
– Datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji
– Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania
– Okoliczności uzasadniające reklamację
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres e-mail Kupującego.
Odpowiednio zabezpieczoną przesyłkę wraz z dowodem zakupu należy nadać na swój koszt na adres
Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Pliki te wykorzystywane są do gromadzenia statystyk odwiedzin naszej witryny. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj